Back To Basics Training

Back To Basics Training

Back To Basics Training namijenjen je ozbiljnijim rekreativcima koji vježbanju i svakodnevnoj tjelesnoj aktivnosti žele posvetiti nešto više vremena i truda (4-5x tjedno), a osim toga trenirati i vještinu vladanja vlastitim tijelom kao i kettlebellom/girjom.

Spomenuti rekviziti su ujedno i glavni alati koje koristimo u Back To Basics Training programu s ciljem poboljšanja zdravlja, tjelesnih sposobnosti i posljedično s tim tek na kraju i fizičkog izgleda.

Trening s girjama ima brojne prednosti pred tradicionalnim treningom s utezima. Naravno, pod uvjetom da se s girjom pravilno rukuje. Pravilna tehnika je ključ kvalitetnog treninga iz kojeg onda dobivamo sve potencijalne benefite: razvijamo jako i funkcionalno tijelo koje na kraju i izgleda lijepo i skladno.

Osim osnovnih obrazaca kretanja u osnovi Back To Basic Training programa su i principi Primal move/Ground Force kojima kroz pomno isplaniran program dajemo suvremenom čovjeku ono što mu neophodno treba i nedostaje: zdravo i funkcionalno tijelo te jak i strpljiv um.

Razlog zbog čega smo izabrali baš ovo ime za program je odmak od trenda moderne fitness industrije. Naglasak sa "više, jače, brže" tj. sa "no pain no gain" pristupa baziranog na fizičkom izgledu kao krajnjem rezultatu prebacili smo na ono što je od početka ideja vodilja Budi Fit koncepta, a to je jednostavnije, pametnije, pokretnije, zdravije. To ne znači da su treninzi lagani. Zahtijevaju određenu dozu fizičke pripremljenosti, koncentracije, posvećenosti i mentalne prisutnosti.

Grupe provodimo s maksimalno osam polaznika što omogućuje kvalitetan rad sa svakim pojedincem i individualizirani pristup. Naglasak je na savladavanju i usavršavanju tehnike izvođenja vježbi. U svakom slučaju izbjegava se stavljati opterećenje na loš obrazac kretanja što bi ugrozilo zdravlje i dovelo do povreda!

Treningu pristupamo ozbiljno kao što vidite, ali ozračje je uvijek veselo, nabijeno pozitivnom energijom, a polaznici i instruktori prijateljski raspoloženi i uvijek su si međusobna podrška.

Back To Basics Training

Zainteresirani ste? Pošaljite upit!

Raspored treninga

PONUTOSRICETPETSUB
9:30-10:30hBack To Basics Training 1Back To Basics Training 1Back To Basics Training 1Back To Basics Training 1
10-11hBack To Basics Training dop.
18-19hBack To Basics Training 2Back To Basics Training 2Back To Basics Training 2Back To Basics Training 2
19-20hBack To Basics Training 3Back To Basics Training 3Back To Basics Training 3Back To Basics Training 3
20-21hBack To Basics Training 4Back To Basics Training 4Back To Basics Training 4Back To Basics Training 4
21-22hBack To Basics Training 5Back To Basics Training 5Back To Basics Training 5Back To Basics Training 5

Pravila za grupne programe

  1. Član je dužan pokazati člansku iskaznicu kod svakog dolaska te je za vrijeme vježbanja ostaviti na recepciji
  2. Svi polaznici grupnih treninga imaju bonus uračunat u mjesečnu članarinu: samostalni dolazak u teretanu jednom tjedno u terminu koji vama odgovara.
  3. Članarina se plaća mjesečno za tekući mjesec, i treba ju namiriti do 15. u mjesecu.
  4. Članarina se računa od prvog u mjesecu, a ne od dana kad je polaznik krenuo na treninge. Ako je polaznik na treninge krenuo nakon 15. u mjesecu članarinu treba namiritido kraja tekućeg mjeseca.
  5. Ukoliko se po isteku članarine ne pojavite na treningu ili ne javite uopće u roku od tjedan dana vaše mjesto u grupi će se smatrati raspoloživim.
  6. Ukoliko se javite i želite da vam sačuvamo mjesto definirat ćemo datum do kojeg vam možemo čuvati mjesto. Ako ne ispoštujete taj dogovoreni datum te se ne pojavite niti ne javite u roku od tjedan dana po isteku tog datuma vaše mjesto u grupi će se smatrati raspoloživim.
  7. Kada i ako se odlučite ponovno vratiti na treninge, a niste definirali s nama datum povratka morate se prvo konzultirati s nama da vidimo da li je vaše mjesto i dalje slobodno. Ukoliko nije, ponudit ćemo vam mjesto u grupi u kojoj ima slobodnih mjesta. U slučaju da su sve grupe popunjene idete na listu čekanja.
  8. Ukoliko uzimate pauzu od određenog datuma, a članarina vam izlazi par dana prije toga te ne želite uplatiti članarinu za cijeli mjesec možete plaćati dnevnu kartu po dolasku po cijeni od 30kn do pauze, a onda cijelu članarinu uplatiti kada se vratite.
  9. Ukoliko niste u mogućnosti dolaziti redovito u svoju grupu zbog opravdanih razloga (posao, obiteljski problemi, bolest i sl.) ponudit ćemo vam drugi termin u grupi u kojoj ima mjesta da nadoknadite propuštene treninge. To je moguće isključivo u dogovoru s nama. Ukoliko vam ne odgovara niti jedan od ponuđenih termina možete doći sami u teretanu odraditi trening u terninu koji vam odgovara.

Ono što bi vas zamolili je da komunicirate s nama. Jedna rečenica napisana u inbox nama može puno značiti vezano uz organizaciju, a vama će oduzeti minutu vremena ako i toliko.
Zahvaljujemo svima koji su se i do sada pridržavali ovih pravila!

Vaši Budi Fit treneri!

Što kažu polaznici

Galerija slika

  Treninzi - Sve