Kad kupujemo neki prehrambeni proizvod dizajn ambalaže igra veliku ulogu u našem izboru.
Volimo da pakiranje izgleda lijepo, zdravo, fino...
Marketinški stručnjaci to jako dobro znaju i zato manipuliraju našom percepcijom kako bi odabrali baš njihov proizvod.
Tako se primjerice zelena ili oker boja često koriste za proizvode koje se želi predstaviti kao zdrave.
Naglašavanjem nekih pojmova poput "fit", "proteinski", "bez šećera" cilja se na kupca, potrošača koji se nastoji hraniti zdravo.

Ipak, osim tih najuočljivijih slika i istaknutih riječi na ambalaži, trebali bi čitati i ona sitna slova na poleđini i ne nasjedati na marketinške trikove.

Evo nekih osnova koje bi trebali razumjeti i znati interpretirati kako bi vaš izbor hrane bio što kvalitetniji i podupirao vaše zdravlje i ciljeve.

Deklaracija na prehrambenim proizvodima govori nam o sastavu, podrijetlu, masi i roku trajanja namirnice na temelju čega možemo odlučiti želimo li kupiti taj proizvod.
 

sastav

deklaracija

savjeti

Zašto i kako čitati nutritivnu deklaraciju na prehrambenim proizvodima