Zašto još uvijek imam trudnički trbuh?

30.10.2021.
 
print
 
Zašto još uvijek imam trudnički trbuh?

Draga mama, možda je prošlo već par mjesci od poroda i imaš određena očekivanja od svog tijela poput pitanja: Zašto još uvijek imam trudnički trbuh?
Možda je prošlo i par godina otkako si rodila, a kile nakupljene u trudnoći i dalje postojano obavijaju tvoj trup?
Možda te poznanici pitaju u kojem si mjesecu trudnoće, kad će beba i koji je termin, a ti se crveniš zajedno s njima kad skuže da su gadno polupali lončiće.

Dva su moguća objašnjenja za izgled tvog trbuha:

1. Razdvojeni mišići abdomena

Trudnoća značajno utječe na rastezanje i razdvajanje trbušnih mišića. Poslije trudnoće i nakon poroda oni su izduženiji i razmaknutiji od središnje osi. Na njih se još k tome naslanjaju i pritišću ih unutarnji organi.
Dijastaza je oslabljeno i istegnuto vezivno tkivo (tzv. linea alba) koje povezuje dvije strane trbušnih mišića. Iz tog razloga trbuh može, ali i ne mora, izgledati još uvijek trudno.

2. Rastegnuta koža i masno tkivo

Hormonalne promjene poslije poroda utječu na pohranjivanje masnog tkiva. Kad bismo se zagledali daleko, daleko u prošlost, u vremenima gladi te bi nam nakupljene zalihe dobro došle. Međutim, danas nam je oskudica hrane većinom nezamisliva. Dakle, višak kalorija spremljen u masno tkivo ne uspijevamo potrošiti uslijed statičnijeg životnog stila.
Druga stvar - koža se rastegnula tijekom trudnoće i potrebno je neko vrijeme da joj se vrati čvrstoća, iako je moguće da se nikad više ne vrati u stanje prije trudnoće. Sve smo različite.

Što napraviti?

Pumpanje trbušnjaka i izbjegavanje određene hrane neće ti otopiti salo s trbuha i izravnati ga.

Ono što trebaš ako želiš izgubiti masno tkivo je biti u kalorijskom deficitu - znači:

  • unositi manje kalorija nego što trošiš (smanjiti porcije ili jesti manje kaloričnu hranu) i/ili
  • trošiti više kalorija nego što unosiš (povećati aktivnost ako je moguće).

Zatim trebaš raditi vježbe za jačanje trupa i vježbe snage i mobilnosti za cijelo tijelo te ih postepeno(!) otežavati.


Kreni s mojim izazovom 10 minuta u 10 dana. Prijavi se ovdje s porukom "10 minuta u 10 dana" i šaljem ti besplatan 10-dnevni program s kratkim videima u kojima te vodim korak po korak.
Kad budeš spremna uložiti u sebe i odvojiti malo više vremena za sebe i za promjenu koju toliko želiš kreni se zdravije hraniti i vježbati u udobnosti svog doma bez gubljenja vremena na odlazak u teretanu s mojim online programima.

Prethodni
  Baby blues
  Fitness blog - Sve

Vaši komentari

Trenutno nema komentara

Napišite komentar

*
*