Moving

Moving

MOVING – program treninga niskog intenziteta, no ništa manje učinkovit. Namijenjen je svima vama koji tražite tjelovježbu od koje ćete se bolje kretati i ponovno osjećati poletno. Ovaj program može se koristiti i kao nadopuna nekom drugom programu vježbanja s ciljem dodatnog rada na „slabim točkama“.

Radi se o programu u kojem je naglasak na osvještavanju i aktivaciji muskulature kroz vježbe mobilnosti (pokretljivost zglobova), stabilizacije trupa (trbuh, leđa), disanja i jačanja gluteusa (stražnjice).

Cilj je poboljšanje kvalitete pokreta i posture tijela.

Kvaliteta, a ne kvantiteta je način na koji će vam ovaj program donijeti rezultate zato se radi u grupi od maksimalno 8 polaznika.

Većinom vrijedi da je manje više pa se pri planiranju programa time vodimo i ovdje – možete očekivati minimalizam i jednostavnost u izboru vježbi uz veliki angažman mozga. Tako ćete izvući maksimalno od minimalne tjedne doze gibanja (dva puta tjedno).

Od rekvizita se koristi vlastito tijelo, elastične trake, švicarska (pilates) lopta i ostalo po potrebi.

U programu se koriste elementi FMS sustava, McGill protokola, GroundForceMethod sustava, ETM sustava i sl.

Voditelji su:

Bojan Mihić, Instruktor fitnesa u teretani i Efficient training method instruktor te Klara Ivoš, studentica kineziologije i natjecateljica u weightliftingu.

 

Zavirite u video o čemu se radi!

Moving

Zainteresirani ste? Pošaljite upit!

Raspored treninga

PONUTOSRICETPETSUB
17 - 18 hMovingMoving

Pravila za grupne programe

  1. Član je dužan pokazati člansku iskaznicu kod svakog dolaska te je za vrijeme vježbanja ostaviti na recepciji
  2. Svi polaznici grupnih treninga imaju bonus uračunat u mjesečnu članarinu: samostalni dolazak u teretanu jednom tjedno u terminu koji vama odgovara.
  3. Članarina se plaća mjesečno za tekući mjesec, i treba ju namiriti do 15. u mjesecu.
  4. Članarina se računa od prvog u mjesecu, a ne od dana kad je polaznik krenuo na treninge. Ako je polaznik na treninge krenuo nakon 15. u mjesecu članarinu treba namiritido kraja tekućeg mjeseca.
  5. Ukoliko se po isteku članarine ne pojavite na treningu ili ne javite uopće u roku od tjedan dana vaše mjesto u grupi će se smatrati raspoloživim.
  6. Ukoliko se javite i želite da vam sačuvamo mjesto definirat ćemo datum do kojeg vam možemo čuvati mjesto. Ako ne ispoštujete taj dogovoreni datum te se ne pojavite niti ne javite u roku od tjedan dana po isteku tog datuma vaše mjesto u grupi će se smatrati raspoloživim.
  7. Kada i ako se odlučite ponovno vratiti na treninge, a niste definirali s nama datum povratka morate se prvo konzultirati s nama da vidimo da li je vaše mjesto i dalje slobodno. Ukoliko nije, ponudit ćemo vam mjesto u grupi u kojoj ima slobodnih mjesta. U slučaju da su sve grupe popunjene idete na listu čekanja.
  8. Ukoliko uzimate pauzu od određenog datuma, a članarina vam izlazi par dana prije toga te ne želite uplatiti članarinu za cijeli mjesec možete plaćati dnevnu kartu po dolasku po cijeni od 30kn do pauze, a onda cijelu članarinu uplatiti kada se vratite.
  9. Ukoliko niste u mogućnosti dolaziti redovito u svoju grupu zbog opravdanih razloga (posao, obiteljski problemi, bolest i sl.) ponudit ćemo vam drugi termin u grupi u kojoj ima mjesta da nadoknadite propuštene treninge. To je moguće isključivo u dogovoru s nama. Ukoliko vam ne odgovara niti jedan od ponuđenih termina možete doći sami u teretanu odraditi trening u terninu koji vam odgovara.

Ono što bi vas zamolili je da komunicirate s nama. Jedna rečenica napisana u inbox nama može puno značiti vezano uz organizaciju, a vama će oduzeti minutu vremena ako i toliko.
Zahvaljujemo svima koji su se i do sada pridržavali ovih pravila!

Vaši Budi Fit treneri!

  Treninzi - Sve