MAMA, Budi fit!

MAMA, Budi fit!

Nakon poroda mlade mame često kreću vježbati iz ovih razliga:

  • bolna leđa
  • loš osjećaj u vlastitom tijelu
  • gubitak kilograma i trudničkog trbuha...

Koji god da tvoj razlog za kretanje s vježbanjem nakon poroda bio, važno je da znaš da se potrebe tijela nakon poroda razlikuju od potreba drugih vježbača. Stanje u kojem je tijelo žene nakon trudnoće pa čak i ako je prošlo više godina od poroda, a nisi odonda ništa vježbala je vrlo osjetljivo i treba pomnu brigu i izbor vježbi u početku. Napredak u intenzitetu i izboru vježbi treba biti POSTEPEN i individualan.

Često nas nakon poroda ili godinama poslije muči inkontinencija, bolovi u leđima, bol tijekom spolnog odnosa i ispupčeni trbuh koji izgleda kao da smo još uvijek trudne. Na posljednje se nadovezuje gubitak samopouzdanja nakon što shvatiš da se ne možeš ustati iz ležećeg položaja bez pomoći ruku. Ako se ne tretiraju ili krivo tretiraju, ti simptomi mogu imati trajne posljedice na balans mišića i držanje tijela. To opet stvara veliku mogućnost za ozljede pri svakodnevnim aktivnostima ili na treningu. Ovi problemi su itekako rješivi sa ciljanim, specifičnim vježbama.

Ciljane postnatal vježbe će ti pomoći da:

  • SPRIJEČIŠ spomenute probleme prije nego što se pojave uslijed neadekvatnog treninga
  • Riješiš problem nekontroliranog mokrenja, dijastaze ili prolapsa zdjeličnog dna
  • Da se što prije oporaviš od poroda i zacijeliš
  • Vratiš svoje tijelo u stanje prije trudnoće
  • Da izgubiš trudnički trbuh i višak kilograma
  • Budeš spremna za povratak na aktivnost kojom si se bavila prije trudnoće (grupni trening, sport)
  • Izbjegneš moguće ozljede
  • Da se osjećaš zadovoljnije i poletnije

MAMA, BUDI FIT! je program koji sam osmislila baš za mlade mame koje se žele ponovno osjećati energično i samopouzdano u svom tijelu, smanjiti bolove u leđima, vratiti svoje tijelo u stanje prije trudnoće i dapače, biti u boljoj formi nego ikad.

Program se provodi u mini grupi (max 6 polaznica) kako bi svakoj mogla posvetiti dovoljno pažnje i prostupiti individualno.

Svaka mama vodi istu borbu sa sobom, s vremenom, s obavezama, s pokušajima dok ti se čini kad gledaš izvana da je onoj drugoj lakše nego tebi samoj...
Mi u grupi zato dijelimo ne samo tatami, nego i iskustva - i ugodna i neugodna, riječi podrške i ohrabrenja, priče s noćnih dežurstava i svakodnevnih natezanja pa okrenemo na zezanciju i šalu i odmah je nekako sve lakše.
Ogromna pozitivna energija je to, a sav onaj teret s leđa koji svaka od nas donese unutra ostane upit u ovu spužvu na podu.
Baš sam sretna što sam dio njihovih priča.

Ako si:

  • Mama iz Virovitice ili okolice koja se želi vratiti u formu nakon poroda
  • Spremna odvojiti 2x tjedno po sat vremena
  • Spremna uložiti u svoje zdravlje

Pridruži nam se!

MAMA, Budi fit!

Zainteresirani ste? Pošaljite upit!

Raspored treninga

PONUTOSRICETPETSUB
18-19hMAMA, BUDI FIT!MAMA, BUDI FIT!

Galerija slika

Prethodni
  Moving
  Treninzi - Sve